Life is good!

Gooooderafton folket!

Här sitter KB i sängen och har precis ätit en mango i p e r f e k t i o n! Herregud, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara miraklet med denna frukt. Tack tack, till den som skapade den. Hur som helst! Känner mig nu efter en lång dusch lite fräschare än vad jag gjorde när jag gick från Sumo Salad för ett tag sen. Att städa det stället är som ett träningspass (i svett-nivå). Mixa ihop det med dofter från sura trasor och matrester så får ni en fantastisk mix! Men men, är man med i sumo society så får man leken tåla ;) Nu har OH kommit hem från lite Engelska kurs, vilket innebär att det nog blir en liten kvällsmacka för oss nu :) Pussss!

 

Tänkte ge er lite bilder, så nedan kommer en hel bunt! Enjooooy!

 

 

Picknick i Kings Park!
Oskar blickar ut över fina Perth
OH´s new love









Insane goott! och mycket mat! Kom och besök thaien precis vid scarborough beach ;)

Oerhört vackert vatten!
Lucas relaxar!
Äntligen köpte vi bollen som studsar på vattenytan. Lyckan va total! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det ser underbart ut! Jag saknar er goingar! <3

2011-11-03 @ 18:48:37
Postat av: cornelia

vilka goa bilder! vattnet ser helt fantastiskt ut! NJUT!!!

2011-11-07 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0