Birthday time

Heeejsan! Här kommer lite bilder från lördagskvällen samt söndagen, som bestod i att fira att jag lämnat tonåren bakom mig med väldigt fina männikor. Lördagskvällen var hur trevlig som helst här hos oss i Scarborough då Emma&Kristin + Kristin&Sebbe va här för grillning och tårta :) det bjöds på mycket prat och många skratt långt in på kvällen. Kära mamma Biggan ringde även så fint precis vid det Australienska tolvslaget :) Söndagen började på ett ypperligt vackert sätt då Oskar stod vid sängkanten och sjöng med sin fin fina stämma :)

 

Som ni ser är det lite färglöst hemma hos oss, så vi försökte pimpa upp det hela med lite ballonger :)



Grillmästaren in action!



The gang



Kusin Emma & Karolina gör sallad



Tårtan som efter mycket om och men blev smaskens :)



Lägg märke till russinen :)



36,2 grader och vågorna va enorma



Livräddaren va i full gång!


Oskar förbereder mig för destination unknown..


Extremt fin och extremt god pizza! Måååste testas!



Choklad Fondy för 2 :) väldigt gott och jaaa, vi var mätta sen kan jag lova :)

Tack för en supermysig födelsedag säger jag! Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Clas

Grattis och välkommen in i vuxenvärlden. Vi ses väl på Kungsmässan den 2.a Januari?/Semlekungen

2011-10-17 @ 21:08:42
Postat av: Emma

Karolina, din födelsedagstårta var legendarisk!;)

2011-10-18 @ 04:47:00
Postat av: cornelia

åh den där födelsedags tårtan lär du få göra när du är hemma igen! ser ut som en härligt födelsedag=)

2011-10-18 @ 10:01:33
Postat av: Matilda

Åh ser ut som att du hade en kanooonfödelsedag och helg! :) Tårtan ser ju inte ut att gå av för hackor direkt, HERRE! Och pizzan såg inte nådig ut den heller, orkade ni verkligen varsin sån stor? :O

Härligt att se OH tillbaka i grillmästarrollen, har han klippt sig också tro? Puss på er! <3

2011-10-18 @ 13:35:00
URL: http://abbsyloo.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis igen älsklingen! Hoppas dagen va finfin, vilket jag tippar på att den va med tanke på alla härliga bilder :) o maten, omg! <3

2011-10-18 @ 17:59:11
Postat av: Ida

Jag har bara ett ord för detta: amazingness! Herre mun jäkla get vilja fantastiska bilder. Karolina, jag var förresten på Elgiganten idag och hamnade konstigt nog vid macavdelningen ;) Kände lite på en macbook pro, åh vad den känns härlig men 10 900, ack så dyr! Får fortsätta drömma lite, hehe! Puss på er gullungar <3

2011-10-20 @ 00:34:58
Postat av: Olivia

Underbara bilder vännen! Så glad att du fick en så fin födelsedag! :) Jag tänker på dig! <3

2011-10-20 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0