Hillarys Boat Harbour

Godafton där hemma! :)
Jag hoppas att ni står ut med att det nästan bara är jag (K) som skrivit här det senaste. Jag hoppades på att mannen här i huset (Oskar då, inte Don) skulle kunna skriva om dagen. Men jag befarar att det inte blir så ikväll heller då han precis kom hem från innebandy träning, så jag kör på ;)
Vi båda två har kommit igång med träningen ordentligt här nu vilket känns skönt :)
Oskar tränar ju med Revolution Sharks plus har gymkort, och när han är iväg har jag nu börjat spendera mycket tid på fitness first. Känns skoj att kunna gå på pass då ledarna är så sjukt taggade! Igår var jag på Body Jam med en tjej från mitt jobb vilket var mycket spännande då hon skrattade sig igenom passet iprincip samtidigt som ledaren körde på som aldrig förr! Slängde med huvudet, hoppade och gapade! Men man ska inte klaga ;) hellre det än tvärtom!
Engelska testet vi gjorde igår klarade vi oss igenom fint. Mannen som fixade allt för oss är så himla snäll och trevlig, härligt med en människa som sprider en sån himla glädje och energi runt sig :) testet innehöll hur som helst 40 olika meningar där ord skulle passa in plus en essay på slutet. Efter detta test åkte OH mot sporthallen för att lära ut lite floorball till de små barnen och jag åkte mot Subiaco för en "tjejdag" med Kristin, en tysk tjej plus 2 tjejer från Bali. Det blev en fika och lite strosande runt i affärer. Den tyska tjejen var choklad-beroende och äter choklad varje dag. Så bara under några timmar hade hon fått i sig 2 stora chokladkakor med vit chokladsås och mjölkchokladsås! Det ni ;)
Men, idag är det onsdag, och denna onsdag har varit riktigt varm och solig! :) så vi begav oss mot ett ställe som heter Hillarys Boat Harbour. Åker ni till Perth, så måååste ni åka dit! Ett av mina favoritställen här helt klart :) Stället består av bryggor där en del är under tak med massa olika matställen och affärer. Till och med frozen yoghurt finns, och då mina vänner, då är det bra! Vi får en liten känsla av Smögen när vi är där, vilket inte är helt fel :)
Nu går temperaturen uppåt här för varje dag känns det som och likaså solen ;) Kanske är tur att jag ska jobba några dagar nu så att jag inte blir orange igen...
Ha det fin fint! Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det ser inte helt fel ut, en äkta carpe-bild! :) Om det är mango jag skådar där på toppen så är jag väldigt glad för din skull att du äntligen fått stilla mangobegäret lite (vilket är heeelt förståeligt) Njuut vännen! <3

2011-10-05 @ 19:02:36
Postat av: Kristin

Gotta love Hillarys!!

Själva låg vi nere vid poolen och slappade, inte helt fel :)

2011-10-06 @ 02:36:26
Postat av: Cornelia

Just nu sitter jag i Gbgs hamn på ett studiebesök hos dfds och när han nu efter 1h går in på båtmotorer är er blogg en sån räddning! Åh vilken carpe-bild! Önska att jag kunde få sitta på en brygga med micko o äta New zeeland Ice creame o känna solen värma min frusna ( o vita kropp)!!! Saknar dig luris:-)

2011-10-07 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0